Hehe

Tror inte jag varit såhär trött på länge. Jag har världens tränings värk sen igår och idag har vi dansat järnet. Kroppen känns som spaghetti ;) jag verkligen älskar sommaren hittills. Kanske inte vart bästa vädret men nu har det verkligen ändrats. Strålande sol utanför fönstret när man vaknar. Det e den mest härliga känslan som man kan känna när man vaknar! :) och ännu bättre e det när man sover hos Andrea som precis kom ur duschen. Vi äter om några minuter, efter det ska jag in i duschen. En riktigt kall blir det. Det e fortfarande varmt ute, och jag svettas faktiskt ;) juste jag mobilbloggar så kommer ingen bild idag heller ;) och juste, kommer inte bli många inlägg dom här dagarna som kommer. Jag vill ju ha lite sommarlov med mina kompisar :) och så e det ju dans också! Ska va lite social nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0