FÖRLÅT!

♥♥Förlåt, förlåt, förlåt för jag inte bloggat i helgen! Jag har inte haft nån ork, har vart helt slut i huvet :( Helgen har ju iaf vart skit skön, sol hela tiden! Wiiiie! :D I fredags fira vi pappa, i lördags kolla vi när folk sprang å-varvet. Annars har vi bara tagit det lugnt som vanligt. Juste, jag har solat också, redan nu har jag rand ;) Jag har just börjat bli förkyld, igen... Jag ska försöka lägga mej så tidigt som möjligt idag. Bara för att jag ska palla med dom sista dagarna i Gröndal! :) Kommer lite bilder nu också! Mamma kom precis in med en  kopp te så nu kryper jag ner i sängen med en bra film! Puss!


Fini, inte trött alls, har aldrig vart..


Randen *stolt*





Älslade lillasyster ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0