FÖRLÅT!

Förlåt för jag inte bloggat sötisar! Jag mår bara så jäklarns dåligt just nu. Jag e så himla osäker just nu så jag vet inte vad jag vill göra.. Ähh skit samma! Tänker inte hålla på och deppa här på bloggen ;). Idag gick jag upp vid åtta bara för att åka till stallet halv nio. Red på söta Cliff. Lite jobbigt men kul som fan! Har hur ont som helst i rumpan nu, vi måste köpa ny sadel. Den här som vi har e stenhård. Börjar också känna mej lm i hela kroppen och när jag kom hem la jag mej raklång på soffan och somna. Riktigt härligt, men just nu känner jag mej skit pigg. Jag som tänkte gå och lägga mej i bra tid idag :/ Men iaf, just nu sitter jag och lyssnar på musik och finderar på om jag sak titta på en till film (som jag typ kommer somna till fast jag e pigg).. Haha jag har faktiskt ingen aning.. ;) Tänker fortsätta med mitt nu iaf. Ska försöka få in bilder på datan. Puss!


Kör en bild i repris också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0