Bra uppdatering fast nej.

Haha, har inte pallat blogga idag.. ;) Gick upp halv elva, käka direkt. Efter det vare bara att fixa sej snabbt för sen skulle vi dra till Skärholmen och handla! Gick runt där i flera timmar. Men gud vilken huvudvärk man fick där. Vilken ljudnivå asso! Rekommenderar inte att shoppa på det stället, affärerna sög också.. Utplockat och bara stora storlekar kvar. Jag skulle liksom drunkna i en tröja som det va st 38 i? :O Haha, depp asso.. Men jag hittade faktiskt lite grejer. En skjorta på JC, shampoo och balsam på HM och en sportbh på Stadium! Blev nöjd med dom grejerna. Mamma och jag satt ju och beställde mass afrån HM på nätet igår. Så den här månaden har jag handlat för  jäklarns mycket... Kommer bild på mina grejer som jag köpte btw! :D Imorn drar jag till mina underbara Andrea, danslägret börjar ju på tisdag så sover där från måndag till fredag. Kommer bli underbart att både få dansa och umgås med en av sina bästa vänner hela tiden! Har längtat sönder till det här asso :D DANAAANS! Haha, känner att jag har både damp och tråkigt.. Önskar mamma kunde bli klar i duschen så jag kan få duscha. Haha... Puss!
Kolla nu att jag tydligen inte tog kort på bhn. Men ni klarar er! Den e iaf rosa ;)

Just nu går dte inte att ladda upp bilder på blogg.se tydligen... Får bli senare! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0