Bästa, nooot

Har precis ätit middag med familjen. Blev bara nånting lätt eftersom vi käka en ganska sen lunch. Efter det drog vi till affären. När vi kom utanför dörren fick vi oss en shock, alla tre! Den låg massa hagel kvar och vissa var lika stora som min hand :O Shit! Har aldrig sett nåt sånt här.. Det kom två cyklister från tunnelbanan också, dom bah snö!? WTF? Haha, kul ju :D Vi har snö i slutet av Juni och det har inte ni :P Har inget att skriva utom att Amanda Molander e bäst i hela rackarns världen! Btw, lägger ut bild på min fina middag också hehe :D Puss!


Min älskade mango juice, kärlek till den! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda molander

jaaaaaa jag är bäst :D <3

2011-06-25 @ 20:07:00
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0