Bara för dej fortsätter jag le..

Haha, inte så jääätte bra update idag.. :P Kommer inte bli bra alls nu på sommaren! Ni vet jag har ju ett liv ;) Det enda jag gjort idag e typ att ha gått till coop med mamma.. Jag älskar min mami! ♥ Skön dag att bara chilla framför datan och tvn. Höhö. Precis nu har jag fått reda på en mindre rolig grej som gjort mej väldigt ledsen. Känner att det här blir det sista inlägget idag. Efter att jag fick reda på det här Känner jag mej bara allmänt trött på allt och tårarna kan inte sluta rinna. Jag känner mej vilsen, vet inte längre vem jag e. Jag ska lägga mej i sängen och titta på en film om Hitler (tycker det e skit intressant! :O). Ska försöka somna till den, för att imorgon kunna vakna som den glada Annie. Ni får sova jätte gott fina bloggläsare! Puss på er!


HITLER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0