-Haha...

Ehm bra uppdatreing, eller.. ? Jag har inte orkat bry mej, har haft så jäklarns mycket att tänka på. Tex det här med ridningen, jag har vart i stallet ganska mycket. Har snackat med Carro och vi tänkte fixa så att jag kan få rida mer nu när vi har kommit på ett sätt så jag inte får massa skit med allergin. Shit va skönt asso! :D Idag har vi vart i Txinge slott, vi fika där. SKit mysigt :) Just nu sitter jag och funderar på vilken färg jag ska ha på mina Converse som jag ska köpa mej imorn. Ska jag ha höga eller låga? Vad tycker ni e snyggast? :D Skulle vara jätte gulligt om ni kom med tips sötnosar! Nu ska jag fundera vidare i sängen. E något trött... Puss på er!


Repris bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0