Yäääääh

Sitter och bara chillar framför datan just nu. Känner att jag inte vill vara ensam, jag vill ha nån nära. Vill att min familj ska komma hem nu. Idag har jag typ inte gjort nånting. Gick och lämnade filmerna. Sen gick jag hem och fixa mej och tog massa bilder. Blev inte direkt nöjd idag.. Känner mej ful, hatar mej själv. Visste ni att jag har väldigt mycket problem med mitt självförtroende? Iaf, så har jag alltid haft det. Jag tycker att jag e den fulaset männsikan i världen, och inte kan göra nånting alls bra :) Där fick ni lära känna mej lite till ;) Har precis redigerat bilder på Picasa. Nu ska jag lägga mej i mammas säng och titta på mtv och vänta på dom. Ni får en bild också! Skriver mer efter jag käkat och så. Juuuuste, jag baka cheesecake igår kväll. Så vi ska äta den efter maten! Mums! :D Puss!

Nehe, det går inte att ladda upp bilder på blogg.se just nu... Får bli sen rå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0