When they stop talking to you, they start talking about you.

Hemma äntligen. Nathalies pojkvän kom och hämtade oss, men sen när vi va precis utanför oss så kom vi på att ingen av oss hade nyckel.. Bra gjort! Nu e vi hemma och typ chillar. Vi ska titta på ''So you think you can dance'' med farmor nu! Sen så ska jag typ sitta och snacka med Egron. Den skiten har äntligen kommit hem från Sports camp! :) Lär väl sitta och snacka med honom på skype halva natten som vanligt. Men nu ska jag äta resten av mina bilar, jag va så duktig och åt inte upp allt igår :D Men har faktiskt choklad också.. Juste, tog lite bilder med Natha idag. Men vi lägger ion allt imorn när vi har vart ute och tagit resten :) Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0