WHat's the meaning of being lonely?

Äntligen hemma efter en underbar dag med mina fina tjejor! Va med Julia från halv två, vi drog och bada på nixta. Sen gick vi runt och chilla lite i Nynäs. Sen drog vi hem till Julia och sjöng singstar och åt. Kommer bild på vår ''nyttiga'' mat ;o Sen höll vi på och fixa massa, Julia skulle byta om och så. Sen fick vi typ springa och mota Julia och Emma. Dom va liite stressade, för vi var tvungna att hämta ut biljetterna till bion! :) Vi gick och såg Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Kan verkligen rekommendera den. Tyckte den va asgrym! Men jag som e rädd för allt satt hela tiden och bah: Julia, jag e rädd nu. Det e för läskigt för mej! Haha, chicken! ;* Men det var verkligen bra! Slutet ägde :D Kommer några bilder strax! :) FUnderar på att hoppa in i duschen nu, har ju faktiskt badat i havet ;) Får se hur det blir! Sista inlägget innan jag sover tror jag att det e iaf. Hörs imorn. Puss!

Nyttiga maten, nachos och o'boy!




Osuddig..


Bion!

Lägg märke till att jag sitter på en grej, va tvungen. Annars skulle jag inte se nåt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0