Trodde insane skulle ramla...

Chill dag på grönan, tog inga bilder för jag tror alla vet hur det ser ut ;o Blåste som fan bara, men va faktiskt kul med lite mamma tid när Moa hängde med sina polare! Har egentligen inget att säga.. Jo juste, jag drar till farmor runt elva imorn. Ska käka med henne och hennes bv inne i stan. Ska va hos farmor i mer än en vecka, kommer nog bara bli ett inlägg om dagen eftersom vi har gemensam data där! Bestämt att vi ska till min älskade farbror på söndag också, längtar! Sen ska jag jobba ihop lite pengar också, ska måla farmors hus ;) YEAH, lätta pengar det där! Ska packa nu, sen duscha för andra gången idag. Måste efter en hel dag på grönan, det e ju inte direkt rent efter alla människor som e där varje dag ;) Kommer nåt mer inlägg innan jag lägger mej inatt! Stay tuned!


Saknar då det va vi varje dag, älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0