Onajs väder eller vad?

Tjena babes! Har precis kommit in, har legat ute i solen en liten stund. Har ju varit så dåligt väder så all färg nästan gått bort? Nu ska jag iaf sätta på mej lite kläder och fixa med allt inför imorn. Vi drar ju till Göteborg, äntligen! Ska träffa min fina vän Erica som jag inte sett på två hela år. Snacka om att jag längtar! :) Måste packa och så, imorn och fredag ska det bli väldigt fint väder säger dom. Får hoppas för jag kommer packa ner mycket sommar kläder, haha ;) Kanske bara ett par jeans och tjockare tröja, för det e ju sommar right? Ska snacka lite med Erica sen om imorn och så, om hon hade tänkt nånting eller så. Vi har ju sååååå sjukt mycket att prata om nu också, två år e en ganska lång tid ;) Ni ska få lite musik tips också på bra musik när man åker ner. Man kan ju inte sitta på ett tåg i flera timmar utan en bra bok och massa musik! Vi ska gå och köpa massa skvaller tidningar sen också, ska försöka övertala mamma att köpa hårfärg till mej också. Jag känner att jag vill bli lite mer brun igen, trivs mer i det och vill ha lite förändring nu. Livet har bara vänt helt plötsligt, känner mej mer positiv än någonsin! :D Puss babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0