Mums!

Har precis ätit pasta sallad! Som flera andra dagar varje vecka :D Lika gott varje gång! Tror jag aldrig kommer tröttna på den maten :s Gott som fan ere iaf! Känner mej mer lycklig nu än förut, sjukt :O E riktigt glad idag.. Kanske för jag somnade när jag skratta eller vem vet ;) Grabbarna ringde inatt, va inne på existenz.se samtidigt. Vilken rackarns natthumor man har! Jag bara satt och skratta! Sen chatta jag med Egron på fb också, han var fan sjuk. Han höll på att skrämma livet ur mej, fast jag satt och bah whaaaat så kunde jag inte sluta skratta. Så härligt! :D Jag ska nog umgås med min familj lite nu. Eller titta på Pål Plutt? Det programmet e grymt :O hahah! Love /A


Va tvungen att göra bilden lite svart vit, såg ut som ett mongolid barn! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0