Mamma och Annie dag ♥

Gud vad jag älskar mitt liv! Jag har världens bästa mamma och världens bästa vänner! :D Idag har det ju vart en av min och mammas ovanliga ''Mamma och Annie dag''. Det e verkligen super kul när det händer. Först gick vi till Däng. Fattar inte vad hon gjorde som jag skrev i förra inlägget. Efter som att jag alltid mår dåligt tycker hon jag ska sluta äta vissa grejer. T.ex. bröd, pasta och potatis. Jag får la försöka så gott det går ;) Efter va vart hos Däng gick vi till ett fik och köpte med oss fika. Vi gick till mammas jobb och fixa lite, sen satte vi oss i parken och käka våa goda bullar. Haha, fast hon sagt åt mej att hålla mej ifrån sånt. Busigt ;) Efter det drog vi in till stan och kolla lite, köpte ett par trosor och ett halsband. Blev 90 kr samanlagt. Ska man shoppa så ska man shoppa smart! :) Och efter det (nu blire mycket och efter det..) så drog jag och möte upp killarna. Vi bestämde imorse att vi skulle se super 8. Den va inte så jätte bra, men det var inte min typ av film. Den va lite för läskig, haha ;) Efter filmen mötte jag mamma, vi gick och handla. När vi kom hem gjorde vi en riktigt somrig sallad! :D Och efter det gick vi ner och kolla film. Vi kolla på the other woman. Sen börja vi kolla på the american. Men jag höll på att somna så jag gick in på mitt rum, för jag kom på att jag var tvungen att skriva här. Allt för er! ;) Men nu ska jag lägga mej i sängen, kolla på nånting och samtidigt snacka med Egron. Får hoppas att jag inte somnar ;* Love /A


Tog inga bilder under dagen, så får bli den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0