Lycklig!

Dagen har vart sååå bäst! Drog ju till stan, köpte två grejer, tror jag? Iaf kommer bild på det :D När vi va inne på bikbok fick vi ett sms från min morbror. Jag hade fått en kusin! Hon är världens sötaste, vi åkte och träffade dom idag också. Fattar inte hur en liten skit kan va så söt?! Kommer bild på henne också! Jag e världens stoltaste kusin just nu! :)  Förlåt för det inte blev så mycket blogg idag, men när jag tog fram mobilen och skulle ändra på det hade jag inget internet. Fail... Så det blev inget :D Nu ska jag iaf kolla på nån film med min älskade moder och lillasyster. Och vet ni?! Vi ska äta chips tills vi spyr :D :D :D Uppdaterar mer sen! Love /A



Världens sötaste skitunge! ♥


30 kr at HM


50 kr at HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0