Love me now or lose me forever.

Har inte blivit någon blogg alls idag, har varit så sjukt stressad och trött. Mamma kom in och väckte mej och Mikkiz vid halv ett. Vi va så sjukt trötta eftersom iaf jag va vaken till kvart i sex imorse (mikkiz sov tre timmar på natten). Låg och snackade med min fina Egron som vanligt. Idag har vi varit i stan och shoppat igen, köpte en magtröja bara. Så sjukt snygg! Den e typ beige/brun. Mamma ar en exakt likadan fast svart, jag va ju så sjukt avundsjuk på henne så jag var tvungen att köpa en också ;) Jag e helt slut nu iaf, inte mycket sömn inatt och för lite vatten idag har gjort så jag mår dåligt. Världens huvudvärk som inte vill försvinna. Ikväll ska jag ändå bara titta på film och läsa ur min bok. Sen sova såklart :D Mamma vill ha lite hjälp med maten nu så det ska jag hjälpa till med. Ska försöka skriva ett inlägg till innan jag sover ikväll iaf. Som ni vet har jag inte min egna data you know! Stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0