King

Godmorgon! Riktigt skönt att ha sommarlov och att kunna sova hur länge man vill. Vaknade för en halvtimme sen. Satte mej och kollade klart på supersize vs superskinny på tv3play. Tycker det e jäkligt fascinerande att vissa kan tröstäta för dom mår dåligt och vissa kan svälta sig själva. Helt sjukt tycker jag! Jag har mått dåligt, jag typ åt lite. Men när jag åt så var det onyttigt. Så när jag flyttade från pappa så började jag rasa i vikt. På två år har jag gått ner 15 kilo troligen. Och jag mår bättre än nånsin! :D Jag måste nog äta frukost snart, jag e ovanligt hungrig... Har vart inne på we♥it också! Jag e helt inne på natur bilder asso ;) Så det kommer ni få mycket av! Idag sk jag chilla hemma. Inte göra något speciellt. Sitta vid tvn och bara vara allmänt lat! Haha :D Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0