Hemma, äntligen!

Grymt skönt att sätta sej i soffan och chilla lite direkt när man kommer från bilen! Man blir verkligen helt slut av att bara sitta ;) Jag har haft så kul med min farbror Adde idag. Han e så mysig! Vi höll på att kissa på oss när vi precis kom till min farbor Tobias gård utanför Jönköping. Min lilla faster Tindra står och kollar på korna samtidigt som hon tuggar tuggummi. Kor tuggar ju också hela tiden. Hon tittar lite snett på dom och sen vänder hon sej till oss och frågar ''har dom också tuggummi!?'' med världens leende på läpparna :D Och en annan grej som vi också skrattade åt var att jag och Adde satt och snacka om typ skolan, förhållanden och kompisar. Vi snackade om att jag ville bli jurist precis då. Han sa nånting med i stil med ''det gick ju ganska bra i skolan''. Två sekunder efter säger han ''vill du ha en tips?''. Åh gud va jag skratta! Jag skratta så jag grät! Fast det var ett väldigt bra tips från nån som hade bra betyg men inte kan snacka ;) Om nån timme ska jag kolla film med farmor. Jag ska kolla på ''Systrar i jeans-andra sommaren''. Har sett första filmen, men inte andra så det ska bli kul :D Ska försöka att gå och lägga mej ganska tidigt. Vet inte när jag ska upp imorn, vet bara att jag ska skrapa bort massa färg och måla :) Kommer nåt mer inlägg innan jag lägger mej ikväll! Stay tuned babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0