Hehe..

Blev ganska sen igår, men med dom där killarna e det så grymt kul! :) Farmor ringde och väckte mej vi elva, hon ville säga att på söndag ska i och hälsa på min farbror! Jag harinte träffat honom på flera år, e så rackarns glad just nu! :D :D :D Han har ju fått barn också, måste ju träffa lillskiten ;) Näe men när farmor väckt mej gick jag och la mej i min lillasysters säng. Typ låg där ch halv sov, drömde ganska fina drömmar. Typ massa rosa kommer jag ihåg :O Haha! Jag ska fixa mej nu, sen ska vi dra in till stan och kolla lite i affärer (som vanligt). Jga skulle vilja visa mamma massa grejer på bikbok :) Men måste skynda mej nu, mamma e stressad. Love u all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0