Har inte varit såhär glad på jag vet inte hur länge!

Gud va glad jag e! Statistken ökar varje dag! :D Åh, känner att allt börjare lösa sig. Känner inte att jag längtar efter honom längre, jag börjar äntligen komma över det, det går bättre för bloggen än nånsin, och det börjar bli bättre hemma! :) Bråkar inte lika mycket med min lillasyster längre. Har blivit ganska mycket för det skiljer ju några år, för att vara exakt fem ;) Vädret börjar bli bättre också, då blir det automatiskt att man skiner som en sol och att man alltid har ett stort leende på läpparna :D har precis käkat frukost, när jag låg där ute så börja min mage kurra. Då var jag tvungen att gå in och äta lite flingor :P Nu ska jag ut i solen igen! Love ♥ /A




Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är den annie jag känner , hon som alltid skiner som en sol! Hoppas vi träffas snart... I miss you! Älskar dig <3

2011-07-07 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0