Förlåt! (mobil inlägg)

Blev inget blogg alls igår, och det var inte meningen. Hade väldigt mycket att göra igår bara, men idag ska jag ta det lugnt. Igår morgon väcktes vi runt halv tolv och sen var det bara att klä på sej och åka med Stefan ut till Lerum och fixa husvagn. Sen tog vi bussen in till stan och stannade där tills allting stängde. Ericas kompis Frida kom dit också, vi gick runt och bara chilla. Sen åt vi mat och duscha. Sen sminka vi oss och tog bilder. Tyvärr har jag inga på mobilen som jag kan lägga upp när jag kommer hem. Men ska be Erica lägga upp på fb som jag kan ta hem :) nu ska jag packa det sista och fixa mej, ha det bra så länge så lovar jag att uppdatera senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0