Film

Ååååh, jag saknar mikkiz redan. Och det var bara några timmar sen hon drog :'( Jag kommer tvinga hit henne och Cicci när hon kommer hem, that's it.. Efter jag lämnat Mikkiz i Älvsjö drog jag hem och städa. Sen chilla jag lite framför datan, sen fråga mamma mej om jag ville med och handla. Och såklart göljde jag med :D Vi hyrde två filmer, trassel och stay cool. Jag har redan sett trassel så när jag satt i sakosäcken så somna jag, skit skönt. Kunde knappt sova inatt, Mikkiz tog sängen. Jag sov med halva kroppen på en stol liksom? :s Kom precis ur duschen och tänkte lägga mej i sängen och kolla på den andra filmen. Stod att den var en succé i Usa och en riktig komedi. Jag verkligen älskar komedier! Hoppas på det bästa! ♥ Jag har redan bestämt att direkt när jag går upp imorn ska jag ut och springa, ska försöka få till en snygg kropp nu asso ;) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0