Film

Sitter och kollar på en film som heter ''pojken med randig pyjamas'' just nu! Käkar glass också, som vanligt ;) Nån av er som sett filmen? Jag tycker den e as bra iaf! Adde kom nyss, tog en liten paus från filmen och gick ner och snacka om hygien som e en väldigt viktig grej. Köpte ny ansikt kräm idag. Aldrig testat den görut så det ska bli spännande :) Kan berätta vad jag tyckte om den om nån vecka! Idag bestämde vi att jag, min lilla faster och farmor ska ut och äta med Adde och hans tjej imorn :) Vet dock inte vart ;) Men det kommer! Ska försöka äta upp glassen innan den smälter och titta klart på filmen innan jag somnar! Uppdaterar mer innan sängen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0