Faster

Sitter här med min söta faster Tindra som är 8 år! Hon e ur gullig :D Hon bah, men kan vi inte lyssna på den där låten med en åtta?! Haha, sötnos! Lovade ju er bild, men det får bli ännu senare ;) Snart kommer farmor hem och då ska vi ha mys, vi ska nog titta på The tourist. Men det får ju inte bli för sent, ska ju upp till jobbet imorn ;) Farmor har gått igenom lite vad jag ska göra. Jag ska bära bort lite stenar, skrapa färg, måla och gräva.. Men jag har några dagar på mej! Och jag får ju pengar för det. Vet inte hur mycket jag får ännu, men det bestämmer farmor. Ju bättre jag arbetar desto mer cash :D Juste, jag träffade min barndoms kompis Amanda nere i centrum idag! Gud va kul att se henne! :) Ska dra nu, farmor kom precis! Hoppas ni får en bra kväll så skriver jag mer sen. Puss!


Old pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0