Fail..

Haha, som ni alla vet skrev jag att det va onsdag förut! Fail.. Jag tror jag e lite trött i huvet? Åh gud va jag skäms just nu! :$ Kommer inte kunna släppa det här nu, men jag vet faktiskt att det e tisdag. Tror jag bara inte tänkte efter ;) Iaf, kollade precis på Black Swan. Den filmen är riktigt äcklig, jag fick ont ihela kroppen av den. Usch! Vi stängde av den inann den ens va slut.. Tror jag ska gå och lägga mej snart. Ska åka till Nynäs vid tolv imorn. Ska träffa min älskade Julia! ♥ Det ska inte bli varmt, men jag ska bada! :D Mu ska jag duscha, igen tror jag.. Eller så ska jag kolla på en till film och försöka sova sen :) Får fundera lite på det! Love /A



Kommentarer
Postat av: M

De e fan inte lätt när man är ledig och alla dagarna bara blir ett enda blurr! Spelare nån roll om det var tisdag eller onsdag då? Egentligen inte! Puss å kram! M(ia) <3

2011-07-15 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0