.

Tja sötnosar! Vilken dag asso, kunde inte ha blivit bättre. Jag, mamma och syster drog till hornstull och spela minigolf. Sen messa Mikkiz, då blev det bestämt att hon skulle sova hos mej! :D Jag mötte henne på tc och sen gick vi lite på stan, hade inga pengar så köpte ingenting ;) Sen drog vi hem, och åt. Sen var vi tvungna att dra och bada, fy fan va varmt det vart idag! Vi bada ett tag. Lekte lite, haha fattar inte att kull i vattnet med familjen kan vara så kul!? Min lillasyster var hela tiden när jag, hon och Mikkiz körde så då fick mamma komma i och va på hennes sida för hon blev så rackarns trött ;) Och efter vi badat drog vi till Coop och köpte godis. Sen hem och kolla Titanic med alla. Jag och Mikkiz satt och grät lite.. Nu vet jag inte vad vi ska göra. Men Mikkiz säger att det e fest hos Annie! :D Vi ska festa lite nurå, puss! ♥


Snygga vi e! Btw, om man kollar min axel ser man lite av min rand från linnet idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0