Drar snart!

Blev en riktigt stressig morgon, jag råkade tydligen stänga av klockan när jag vakna första gången av den? Iaf, jag råkade försova mej.. Fick världens panik och sprang upp och bah varför väckte ni mej inte?! Moas kompis som sov här tror nog att jag har damp eller nåt.. Men nu e jag klar, på bara tjugo minuter! Rekord :D Funderad på att bara vila i sängen ett tag men kom på att jag skulle äta.. Farmor kommer ju snart! Då drar vi till gamla stan till hennes bv affär och sen och käkar där nånstans. Ur mysigt att umgås med dom, alltid lika kul :) Som jag tror jag skrev i ett annat inlägg så kommer det inte bli bra uppdatering. Men stay tuned och puss på er så länge!


Snyggis..

Kommentarer
Postat av: vickan

fin blogg! kolla gärna in min! :)

2011-07-15 @ 17:46:18
URL: http://mevickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0