Don’t like me? Have a seat with rest of the bitches wating for me to give a fuck.

Hemma igen nu, skit glad också! :) Jag har äntligen fått mina älskade skor!! Ska sätta på mej dom och gå in dom lite ikväll, ska försöka få tag i min Egron också. Han e lite keff och svarar inte när man ringer eller messar. Jag lovar att hans mobil har dött och han glömde laddaren som vanligt ;) Ska ringa han för att kolla ;) Efter det ska jag läsa, och äta. Sen ikväll blir det bara att ligga framför tvn. Ska ringa min bästa barndoms vän Emilia också, vi bor ju faktiskt grannar när jag e hos farmor! Saknar henne och skulle vara så grymt om vi kunde ha en av våra underbara film kvällar! Stay tuned :*


Fina skor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0