Det är bara människor som är missnöjda med sig själva som klagar på andra

Var det bara jag som hörde åskan och det igår? :O Shit vilket väder, och jag som e skit rädd för sånt... Stackars Egron, jag låg ju och grät istället för att prata med honom :( Men det får han leva med! Jag somna sent igår iaf, satte på högsta volym och lurarna fast ändå hörde jag igenom?! Haha, va tvungen att läsa då för att tänka på nånting annat... Juste jag har glömt berätta för er om tjejerna på McDonald's. Haha, små fjortisar i typ femman som sitter och snackar skit om mej så jag hör. Va moget säger jag bara! :) Jag blev inte sur eller så, mest irriterad. Det e därför jag har överskriften också ;) Nu e jag hungrig, så ska gå ner och äta min älskade turkiska yoghurt, sen ska jag ut och jobba :D Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0