Dear enemies, I have so much more for you to be mad about, just be patient.

Shit va jag e trött! Ska bli så gott med mat, har inte vartt så hä hungrig på flera år känns det som...  Sitter och lyssnar på musik just nu. Chillar lite innan maten, efter det ska jag ut och göra det sista för dagen. Ikväll ska jag bara mysa. Nathalie kommer hem då, äntligen! Vill prata med henne just nu, känner mej lite ledsen och så. Men inte nånting jag tänker ta upp i bloggen ;) Farmor har lovat mej massage också, för jag har så rackarns ont i armarna efter att ha grävt rabatt, tagit bort en jävla skit rot och börjat göra en mur vid hennes nya parkering. Snacka om att jag kommer va helt död på måndag morgon när jag kommer hem! Men jag kommer vara 100 kr och ett par Converse rikare liksom, så nice! :D Ska shoppa fett mycket. Och på torsdag morgon drar vi ju till Göteborg! :) Och veckan efter det blir det nog så att min Egron kommer upp, yay! :D :D :D Men nu måste jag äta, stay tuned babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0