Älskar livet!

Gud vad jag älskar mitt liv! Jag har världens finaste vänner som alltid ställer upp och hjälper mej. Idag av det dansuppvisning. Det gick skit bra! Mamma filma allt, så ska kolla sen ;) Och idag på koreografi träningen gjorde vi nästan ingenting förutom att dansa några gånger och sen köra dans stopp. Med dom där ''unga människorna'' (som vår danslärare säger att vi ska säga..) kan man verkligen ha kul och larva sej! Underbart, älskart! Och sen när i käka mellis blev det såklart vatten krig igen. Börja med att lilla Nelly börja kasta vatten på mej så vi höll på ett tag. Sen vände jag ryggen åt Clara och då ska hon såklart hälla halva sin flaska över mej, hahah :D Jag blev skiiit sur, men kul var det! Glömde jag säga att vår grupp vann koreografi tävlingen?! Jag e så oerhört stolt, vi ägde dansgolvet! Jag har ont i hela kroppen nu, men det e det värt! Ska käka och sen duscha. Puss!



Kommentarer
Postat av: clara

haha förlåt annie men var verkligen tvungen! du vet att jag tycker om dig jätte mycket iallafall. puss på dig fina vän! <3

2011-07-02 @ 23:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0