Ååååh..

Hae skrivit värsta långa inlägget och så bara försvann det :'( Berättar lite snabbt vad som hände nere i Trosa. Vi bestämde oss för att sättaoss och äta på en resturang som heter fyren och ligger i hamnen.  Vi hade beställt och så. Alla hade fått mat utom jag och Isa. När vi får nånting så var det inte ens vårt kött? Dom kom med nån pasta grej.. Så Adde och farmor hade ätit klart när vi fick vårt! När vi satt och vänta på vår mat var jag så tjurig och hungrig så jag satt och åt upp farmors också ;) Efter det gick vi och åt glass, blev melon och jordgubb i en bägare. Standard! Bu ska jag gå och ner och sträckläsa med farmor. Vi läser samma bok och hon måste ju komma ifatt mej nu ;) Puss gullungar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0