Wiho!

Haha, det är ju inte direkt godmorgon nu så måste la säga goddag! :D Min dag har vart grym hittills, hur har eran varit?
Blev väckt av att J smsade mej, haha den sötisen är morgonpigg.. :( Kände mej tvungen att svara då, vem dissar honom liksom? ;) Jag gick upp duschade, åt frukost osv.. Sen var det den här städning som jag lovat mej själv att göra.. För er som inte vet det så HATAR jag verkligen att städa, men jag lyckas alltid få det att se ut som kaos i mitt rum på en dag? Men nu har jag iaf storstädat, rensat garderoben och alla små lådor i rummet, dammsugit, dammat, och verkligen slängt massor. Känns bra nu! :)

Idag fyller världens bästa syster år också! Grattis Moa! ♥ Hon har bjudit hit några kompisar ikväll som ska sova över, funderar på att kanske gå ut lite senare, bara för att låta dom vara ifred, kanske träffa Antonia? Ska snacka med några :)

Men nu ska jag försöka skriva ett litet cv för prao, har massa ideer om det! Ska också fixa mej, wihoo.

Peace Love And Understanding!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0