Whoopa

Kom på att vi bara har en riktig dag kvar i skolan, wiiie! Eller skrev jag det i förra inlägget...? Jag kanske gjorde det, jag kommer inte ihåg.. Jag har precis haft en livlig disskusion med mej själv om kärlek och mej själv. Jag har världens bästa pojkvän (!) kom jag på. Haha, alla tänker ju typ ''han är för bra för mej, jag förtjänar inte hono'' osv. Men vet ni vad? Ja är jätte nöjd med ALLT, skulle inte vilja förändra nånting. Jag är precis där jag vill vara just nu. Jag förtjänar allt, jag förtjänar att må bra, jag förtjänar att få känna mej vacker, jag fötjänar det bästa! Varför hålla på pch larva sej och tycka att man är mindre värd än andra? Jag försöker alltid få alla andra att må bra och va glada, glömmer nästan bort att göra mej själv glad i vissa tillfällen. Men vet ni, man mår bra av att se ens nära och kära må bra. Finns inget som får en att känna sej bättre, ingenting. En underbar känsla, som inget slår.

Kommentarer
Postat av: amanda molander

JOHO NU ÄR DU FÖR JAG HADE BARA GLÖMT O SKRIVA DIG HJÄRTIS <3 <3 <3

2011-12-19 @ 19:56:06
URL: http://amandamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0