No life..?

1. Hur gammal är du om fem år? 19, wiiiie

2. Vem var den sista du träffade? Mammi

3. Hur lång är du? 154, 155 typ? Vet inte riktigt... 

4. Vilken var den senaste film du sett? Remember me 

5. Vem ringde du senast? Hmmm, mamma eller Antonia, orkar inte kolla

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Haha ;) <3 till Jonas. 

7. Var är dagens planer? Jag ska sova, det är ju för sjutton kväll. Haha 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag hatar att snacka i telefon.. Känns bara fel :s Så sms!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? För en halvtimme sen.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön

12. När vaknade du idag? Halv  fyra inatt, sen runt halv tio tror jag 

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej? :P

14. Vilken är din favoritplats? Hos min farmor!

15. Vilken plats föredrar du minst? Hmmm, svårt!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ingen aning.. Men mina planer just nu är att jag ska plugga, LÄNGE. Jag vill verkligen lyckas i livet.

17. Vad skrämde dig som barn? Tekniskt sett är jag ju ett barn? Men jag är verkligen livrädd för zombies

18. Vem fick dig att skratta senast? Jonas, han är bäst.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Enligt mej, ja

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover i världens skönaste t-shirt, haha, snygg är den inte!

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två

23. Hur många landskap har du bott i? Eh, tre, tror jag? :O

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, för jag dricker inte :P

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, lätt

26. Är du social? Ja, älskar att prata och är väldigt utåtriktad enligt andra. Men jag kan också älska att vara själv och bara bry mej om mej själv, så det är lite både och

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's cookie dough!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka med mina närmaste till Thailland eller nåt sånt och bara skämma bort dom

29. Tycker du om Kinamat? Nja, finns mycket godare! :)

30. Tycker du om kaffe? Ärligt så gillar jag bara latte

31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller typ ingenting.. ?

32. Sover du på någon särskild sida? Jag är TJOCK så jag tar över hela sängen, mohahah!

33. Kan du spela poker? Nej,. jag är as dålig på sånt. Förlorar ALLTID.

34. Tycker du om att mysa? Haha ja, om det är att ligga i soffan halvtdöd och bara glo så älskar jag det!

35. Är du en beroendemänniska? Fattar inte ens frågan, men det är jag säkert

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nja, hon är död nu, men hon fyllde samma dag förut :D

37. Vill du ha barn? Ingen aning, får se vart livet bär

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, liiite franska och verkligen försöker lära mej finska. Det går ju inte direkt bra, men jag kan säga, smör och jag älskar dej! :D

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men sjuktransport (taxi från ett sjukhus t ett annat)

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, så mycket skönare.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, utan tvekan

42. Äger du dyra smycken? Några stycken

43. Har du någon gång testat narkotika? Alla människor som tar droger är helt cp, hatar droger! Det säger ju hela svaret. 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jag är keff så just nu sitter jag och suger på mitt halsband, misstolka inte!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Sara kanske, hon är så konstigt underbar och gör helt sjuka saker! Fast alla mina vänner är as roliga, alla får mej att skratta som en galning

46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett i pannan

47. Vad har du för ringsignal? Jag vet inte? Har aldrig ljudet på, bara vibration

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Har jag säkert

49. Flirtar du mycket? Nja, fråga dom som vet. Jag gör inget medvetet iaf

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min mammas rum, haha

51. Kan du byta olja på bilen? Never!

52. Har du fått fortkörningsböter? Har aldrig kört en bil, svårt att få böter då

53. Vilken var den senaste bok du läste? Kort kjol, nån jag börja med idag.

54. Läser du dagstidningen? Nope

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope

56. Dansar du i bilen? Nope, sitter mest och deppar med lurar i öronen när jag åker bil

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hmm, nåt citat i min skrivbok

59. När var du i kyrkan senast? I söndags

60. Vilka personer utmanar du? No one :D


Kommentarer
Postat av: Jonas

6&18 <3

2011-12-15 @ 21:41:53
Postat av: michelle

jag gillar inte heller att prata i telefon! och jag fyller år samma dag som dig, thihi ;)

2011-12-15 @ 22:58:26
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0