The first of december

Tjenixen! Sitter just nu här och chillar lite med mina kåmpisar Anna och Sara och äter iskalla bullar. Fast det är Saras mamma som bakat, så dom är grymma! Mumsigt, hehe.
Idag har jag dansuppvisning, lite nervös fast. Sara säger att hon inte ens kan danserna, vilken tur att hon har mej ;) Hihi. Jag är ganska säker på allt, men det ska bli skönt att sluta på den där skit dansen, hatar läraren! Nästa år tänker jag gymma. Aa, nu vet ni.

Anna tvingar mej att skriva om singapores geografi till engelskan imorn, TRÅKIGT. Ciao

Btwm knackiga Antonia och jag är på hk va? Kycklingpanna med champinjoner med champinjoner och krosstade tommater, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0