Sorry for no blogging

Tjenis penis bloggen, ja nu har det ju blivit så att det blivit dålig updatering. Men ja, skyller på att jag har ett liv här i Stockholm ;) Har haft fullt upp, mycket att göra nu! Men är iaf klar med alla julklappar nu, wheey! Känns skönt att vara ute i god tid, nöjdast är jag nog med presenten till min pappas sambo, hittade en jättefin sak som jag tror hon verkligen kommer gilla! :D
Vad ska man säga om dagen då? Jag är super glad, inget kan förstöra mitt humör nu :D Jag har vart med världens bästa kompisar, världens bästa kille, och kollat på världens bästa dans! Sen var det ju skola, men det var och helt awesome :D Ja, nu vet ni!

Ska fortsätta kolla på idol, vem tror ni vinner? :) Puss på er!

Bilden har min snygga kompis Amanda tagit, visst är den grym! All creeds to you girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0