SNÖ!

Hej bloggen, äntligen är det vitt ute, någon mer än jag som längtat arslet av mej? Hihi. Har haft en helt ok dag, men har gått runt och deppat ungefär hela tiden också.. Jonas åker idag, hur sjutton ska jag klara mej är frågan?! Usch, känns tomt redan nu, fast han fortfarande är i Sverige.. Men ja, tänk va mysigt vi kommer ha det när båda är hemma igen? :D fast det dröjer, typ två veckor, hahaha! Men aa, en riktig dag kvar i skolan, dra mej bakom galler vad skönt!
Just nu är jag lite orolig för mina betyg också. Fast alltså.. Ändå, första betyget, nya betygs kriterier osvosv. Det är ju ganska coolt :D Men ja, har fått reda på några stycken. Och är inte helt onöjd :) Ganska nöjd faktiskt!

Men jaa, nu ska jag träna på ''mer jul'', en skit låt som vi ska sjunga inför hela skolan. Ska hitta på en dans till tredje versen. MOBB typ haha. Men ja som sagt, måste öva.

Peace!



Kommentarer
Postat av: saraspencer

jag blir så avendsjuk när alla bloggar om att dom har fått snö, så sitter man här och inte har en enda cm snö :(

2011-12-19 @ 20:36:36
URL: http://saraspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0