Sjuk, IGEN.

Hej bloggen. Har hänt så himla mycket idag, vet inte ens vart jag ska börja.. Imorse vaknade jag med hur ont i magen som helst. Blev bara värre under dagen.. På matten var det värstm bara grät, visste inte vart jag skulle ta vägen! Mamma va tvungen att komma och hämta mej, så ont gjorde det.. Men det hann bli lite bättre när jag låg hos sklsyster med Anna och Sara. Dom försökte verkligen få mej att sluta gråta osv, gulliga kompisar man har! ♥

Har inte kunnat äta normalt på flera dagar heller, har iaf börjat dricka både juice och blåbärs soppa, tom fått i mej två mackor?! Mamma höll på att slippa, hon blir alltid så glad när jag äntligen äter? ;o Men aa, har fått i mej mindre än hälften av det jag behöver, men det känns verkligen som jag ska spy? Usch på livet ibland. En bra sak är att imorn ska vi till vårdcentralen och prata, dom måste ju göra en riktig utredning på det här, jag kan ju inte gå runt och ha ont? Det orkar jag inte längre.

Haha, den här bloggen börjar typ bli en deppblogg.. I nästa inlägg ska vi va mer positiva, I promise! :)



Kommentarer
Postat av: J....

Hoppas du blir bättre;)<3

2011-12-14 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0