Open books, not legs. Blow minds, not guys.

Dra mej bakom galler bloggen, jag älskar den här måndagen! Hihihi, mina kompisar vet varför, men kan inte ta upp det på bloggen, än :D Kan bara säga untz untz! Hur har eran dag varit? Min har varit awesome, eller iaf i slutet.. ;)
Ja, men annars är allt som vanligt, är skoltrött som sjutton. Men efter den är veckan är det två veckor kvar tills skolan slutar, tills jag åker till pappa och firar århundrates bästa jul, och myser sönder med min Antonia på nyår!

Jaja, men nu måste  jag plugga. Har massor att göra den här veckan!
Måndag: Plugga engelska, maila allt till Anna.
Tisdag: Plugga franska, matte och engelska, baka med mamma och syster.
Onsdag: Rå plugga franska och engelska.
Torsdag: Åka in med Antonia och handla julklappar i stan, plugga so.
Fredag: Va med Anna och Sara, titta på Annas dans.
Lördag: Fira min lillasyster som fyller 9 år! ♥
Söndag: Gå upp tidigt för att åka på konfirmation...... Öhhhhh
Mitt schema inför hela veckan, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0