Onsdag, wheeey

Idag har jag vart med min fina prins, Sara och Anna en stund. Började med att jag och Jonas skulle va, men sen kom Sara och Anna :) Jag, Jonas och Sara gick då hem till mej och kolla på film. Finns inget mer att säga om dagen faktiskt, har gjort så mycket, och sagt så mycket men om jag skulle skriva ner allt skulle det bli föör långt, ingen skulle orka läsa, haha.

Imorn åker jag, äntligen! Saknar Antonia som jag vet inte vad! Ska bli så kul att träffa henne, har sett fram emot det här riktigt länge. Men det värsta är att jag ska åka tåg i tre och en halv timme?! Jag lär ha avlidit innan jag kommer fram. Men ska ladda hem ny musik nu som jag kan lyssna på, och massa nya spel till mobilen. Hihi. Och har fått en ny bok också, Tomas Tranströmers bok, han är grym verkligen! Tänk om man kunde skriva som honom, jag skulle döda för att få hans talang. Jag fick dålig betyg i svenska bara för jag inte är bra på att skriva, skit svenska tycker jag.. Enligt mej förtjänar jag ett högre betyg hihi ;)

Men nu ska jag som sagt fixa, har packat klart och allt så sen är det bara att sova. Vet inte när nästa update kommer, ni år helt enkelt kika in och kolla :D Love y'all, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0