On my mind

Hej bloggen, hur är det? SJälv är jag heeelt slut! Kaos i skolan? Dra mej bakom galler va jobbig klass jag kan ha ibland. Men på många sätt, har den här dagen varit en bra dag. Jag har fått reda på mitt betyg i idrott, och jag är sååå nöjd! Imorn ska vi snacka ännu mer betyg, det går bra nu! :D Har också bytt julklappar med Sara idag, fick ett par jätte fina pyjamas short som jag önskat mej (!!!!) och ett skit gint nagellack. Har kollat på nagellacket jätte länge, men aldrig vågat köpa det ;) Imorn ska Anna och Moa få sina, och på torsdag, samma dag som vi slutar, ska Antonia få sin och ska vara med henne efter skolan. Ska också kolla med Cicci om hon vill komma upp och sova här, för länge sen jag träffade henne. Jaja, men ska måla mina naglar nu, hihi.
Juste, mååste fråga. Nån som har tips om vad man ska köpa till sin pojkvän i julklapp? Har hjärnsläpp, kommer inte p nånting. Killarna snackar om parfym, kläder, bio och middag osv.. Jag har ingen aning. Snäääälla hjälp :*
Peace and Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0