If a man whistles at you, do not respond. You are a lady, not a dog.

Åh otrött b-rud_97 här! SKolan var seg, ännu segare när man har ont, orkar inte ha ont. Kan det inte bara gå över? Kan inte nån ta bort det som gör ont? För det är nog verkligen det jag önskar mej i jul, att det här helvetet ska sluta..
Ja, men kom iaf precis ur duschen. Har dansat hela dagen  med Anna, så va lite lagom äcklig när jag kom hem, hehe... Var iaf as skönt, som sagt, tänker bäst  när jag är i duschen, därför duschar jag ALLTID när jag behöver tänka. Det är liksom som terapi på nåt sätt.

Skitsamma, nu mååååste jag plugga, skit matte. Hatar matte, hatar algebra, hatar onsdagar, den dagen imorn haha, men den är sååå seg! Önskar man kunde hoppa över onsdagar, bara få sova lite? :D Men nu, matte.. Och franska.. Men vet ni, en riktigt positiv sak, Ilmars har skjutit upp provet till nästa vecka, så vi har inte så mycket att göra, kan va med min favorit heeeela torsdagen ist för att stressa hem för att plugga, YES!

Undra hur många som egentligen läser allt, kan ni inte kommentera lite? Blir så himla glad när ni gör det! Om inga läser kanske jag ska sluta blogga, eller vad tycker ni? ;)



Kommentarer
Postat av: sara

sluta inte blogga, läser allt hela tiden. love you! <3

2011-12-07 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0