Fredagen den andra december.

Chacha bloggn, sitter här lite och aa chillar.
Näe, nu ska vi va seriösa! Jag är lycklig idag, jag har världens bästa vänner som försöker pusha på mej när jag inte vågar. Jag tycker det är as pinsamt, men det är så skönt att dom alltid gör så, gud va dom är bäääst!
Nu är det bara 22 dagar kvar till julafton, jag längtar jääätte mycket! Och om två veckor fyller Sara 14, fiest liksom. Och om två och en halv vecka ska jag byta julklappar med brudarna, och en vecka efter jul åker jag till Tranås, whoooop!

Men imorgon är första julfirandet i Eskilstuna, bara tre kvar efter det ;)
Idag drar jag till pappa, ska på bio också. Nån som sett spykids 4d?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0