En vecka till julafton!

Känns grymt skönt med helg, har fått sova ut, äntligen! Och vaknar upp med världens smile på läpparna, så grymt! :D Det ska sitta där hela dagen också, för idag fyller min bestiz Sara Vacker år! ♥ Dra mej bakom galler vilken kväll hon ska få. Vi ska göra den här dagen till en hon aldrig glömmer ;)

Ja, nu sitter jag iaf här, i min säng, och fryser. Jonas undrar om jag är knäpp, haha. Nejdå,. bara lite :D Ska snart gå upp och äta en riktigt stadig frukost med mami. Inte ofta det händer att vi är själva utan lillan :))
Jaja, måste nog sätta lite fart nu, börjar känna mej trött igen, vill verkligen INTE somna om igen. Ska vara hos Sara vid fyra och hjälpa henne med allt, och fixa oss. Eller iaf håret. Det blir helt fucked up när man går ut i fukten :O

Dags att gå upp och fånga dagen, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0