Back on track!

Nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen. Den ska bli bra. Ska fixa ny design och massa. Jag ska ha förändringar 2012. Jag planerar verkligen att förändra allt. Har precis färgat håret blont, det var första grejen. Skaffa mej en ny garderob är den andra, tredje är att jag ska vara en bättre dotter, syster, vän och flickvän, vill kunna vara bra för alla. Jag ska också börja spara pengar, och få en viss summa i månaden som jag kan köpa ''mina'' grejer för. Ja, nu vet ni lite!

Idag har jag iaf vart inne i stan med Sara och Anna. Hittade faktiskt en del på rean, min äääälskade halsduk som jag velat ha ett bra tag fanns på rean. Glad tjej? JA. Fick också med mej ett par nya jeans, hårfärg, foundation, blusher och två julklappar till min syster. Väldigt nöjd. Och mer nöjd är jag med att jag har 150 kr kvar! Wiho, har lite till Tranås också :D Åker ju som sagt på torsdag, ska sitta på ett tåg i över tre timmar?! Kommer ju vara halvt död när jag äntligen kommer fram, men vad gör man inte för sin bästa kompis? Ni som har mitt nummer kan ju alltid smsa och vara lite sociala, så jag får nånting att göra :)

Men nu ska jag försöka sova I  think? Måste vara pigg imorn, för då kommer min fina prins hem. Äntligen typ. Känner mej som en zombie utan honom. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snygg du är :)

2011-12-28 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0