4e advent

Godmorgon haha! Skit_trött_tjej_97 här! Kan knappt hålla ögonen öppna. Har haft så kul! Skulle kunna sova flera dygn! Haha, vi had een riktig p12 fest på slutet alltså. Vi körde liksom vinken, hela havets stormar och dansstop? Haha pch sara fyllde 14 ;) Juste, blindbock körde vi också, så sjukt kul! :D Sen orkade ingen av oss va i lokalen, så vi gick och sjöng singstar hemma hos Sara. Sen va vi tvungna att va tysta... Tror ni att det gick att få tyst på sex trötta tjejer? NEJ! Vi la oss och skrev ''jag har aldrig'' lappar. Det va inte direkt en kul grej... Jag och Mickis drack på varenda grej, lite jag behövde gå på toa sen.. Har typ sprungit upp och ner hela natten :P Men vaknade iaf när jag fick mess av världens bästa, lite lycklig man blir av att vakna på det sättet..! :D Men är trött, ska hoppa in i duschn nu och sen bara lägga mej och kolla på en film eller nåt. Ska nog träffa Jonas senare, eller han får ta och komma hit. Jag orkar ine gå ut ;) Hihi, snäll :$

PEACE LOVE AND UNDERSTANDING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0