3e advent, wiiie

Wiho, sovit gott bloggen? Ja, själv somna man som en stock igår, var AS trött, förstår inte vad jag gjort. Städat och slagit in paket? Haha, sånt tar på krafterna ni vet ;)
Vet ni, haha, hade världens konstigaste dröm inatt?! Jag drömde att jag och Antonia blev typ zombies, men jag visste inte att jag var en, men Antonia visste att hon va en. Hon lukta på mej och typ börja skrika att jag också va en zombie. Det konstiga var att ALLT utspelade sig i en bastu? Haha, vaknade av att jag skrattade :D
Men snart ska jag bege mej ut i den kalla världen, ska till kyrkan. Orkar egentligen inte, är ap trött? (?) men nu är det ju så att konfirmationen börjar idag och vi har bara vå möten innan vi drar iväg på lägret :/
Ja, men det blir nog bra. Får ju vara med fina vänner samtidigt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0