Världens bästa dag!

Har haft världens bästa dag, tack till mina fina vänner och min älskade familj. Och tack alla för alla fina gratulationer! Blir verkligen as glad :) Dagen har iaf vart som vanligt, vanlig skola osv.. Men farmor kom upp idag och gav mej presenter! Lägger upp bild på allting :D Vi gick på Mcdonald's. Jag som valde ;o Ville ha min favvis, pommes frites som man doppar i glass med choklad sås. NI MÅÅÅÅÅÅÅSTE PROVA DET, HELT JÄVLA AMAZING. MAN DÖR TYYYYYP!  Sen så drog jag hem, fixa i rummet.  Tagit bild på det mesta jag fick. Orkade inte hämta allt :P Latmask jag vet.. Skyller på skuuuulan! jag och fina Antonia har iaf bestämt oss för att vi ska åka in till stan och handla, jag fick ju 1100 så jag ska köpa ett par jeans och en onepiece har jag bestämt :D Kommer säkert hitta nånting mer! Vill så gärna ha en vit skjorta.. Får se om jag köper den, men den skulle passa så sjuuuukt bra till mina jeans jag ska köpa :D Men we'll se! Ska iaf gå och tvätta ansiktet nu och sen sova, ha dte bäst så skriver jag imorn :) Pussis finaste bloggläsare ♥
På bilden: DKNY parfym, handkräm, 1100 kr, tre böcker (!), maaaaassa winegums och mina fina 500 kr naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0