Trötter..

Tjena sötisar! Hur var eran kväll igår? Min blev iaf helt flippad!
Älskar Mikkiz, hon e så sjukt bra på såna där grejer :D

Jag låg i sängen, helt ofixad och ap seg. Då får man ett samtal från Mikkiz att hon e på ung med Eric, Adde, Emelie, Rasmus, Adam och nån Emil. Hon har alltid tråkigt utan mej, så klart jag kom dit! Vi gick bara runt, kolla folk, snacka, hände på donken osv..! Vi bestämde oss iaf för att stanna och se Mohombi, men Erics pappa ringde och Mikkiz och han va tvungna att dra.. Jag stannade med Adam och Adde! Vi hade det skit chill,kollade Newkid live också. SHIT JAG DÖR VAD BRA HAN E!!!!!! Jag e hungrig nu, gick precis upp. Va helt slut, somnade direkt!

Idag ska jag ju till skolan, klockan halv fyra ska vi träffa rektorn. Jag e hypr nervös, vill tillbaka till Gröndal och all trygghet i Nynäs. Känns jobbigt att inte få se alla :( Måste äta nu, dör. Puss!

Newkid-Turbulens
Newkid-Baby?
Newkid-Gör det för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0